Affald2019

Affald 2019

Konference
-

Affald 2019 er Brancheforeningen Cirkulærs konference og årsmøde, hvor der vil blive sat fokus på kommuner og affaldsselskaber som drivere i den cirkulære økonomi.

Affald 2019: Ny strategi for affaldssektoren som frontløber i den cirkulære økonomi

Brancheforeningen Cirkulær  er en central aktør i omstillingen til grøn, cirkulær økonomi. Derfor er vi i fuld gang med at udvikle en ny strategi. Den skal give bud på, hvordan vi styrker sektoren som frontløber for denne omstilling - i samarbejde med vores medlemmer og eksterne interessenter. Vi skal også se på, hvordan  vi i praksis kan bidrage til at skabe fremdrift i omstillingen til en grøn, cirkulær økonomi.

Mød Mads Jakobsen (formand for Brancheforeningen Cirkulær), Thomas Danielsen, Jonas Engberg, Mette Boye, Brian Vad, Susanne Westhausen, Henrik Wenzel, Jakob Møller Nielsen og Søren Dyck.

Hent oplæg fra Affald 2019 her på siden.

Verdensmålsprisen overrækkes

På Affald 2019 introducerer vi Brancheforeningen Cirkulærs verdensmålspris. Tidl. miljøminister, MF Kirsten Brosbøl, kommer og overrækker vores nye verdensmålspris sammen med Charlotte Fischer, der for første gang gives til det medlem, der bedst har taget verdensmålene i brug.

Læs mere om Verdensmålsprisen her. Den vil hvert år blive uddelt på Brancheforeningen Cirkulærs årsmøde.

Niels Remtoft
Specialkonsulent