Sommerhus

Udfordringerne er mange, når der skal udrulle nye sorteringsmuligheder i sommerhusområder. Foto: Brancheforeningen Cirkulær.

Temadag: Indsamling i sommerhusområder - hvad skal, må og kan man?

Temadag
-

Sommerhusområder byder på nogle særlige udfordringer, når indsamlingsordningerne skal tilrettelægges på en måde, der lever op til både lovkrav, arbejdsmiljøregler og borgernes forventninger.

På temadagen deler vi erfaring og viden om, hvordan vi i det krydsfelt får lavet de løsninger, der effektivt besvarer de forskellige krav, behov og målsætninger mht. miljø, økonomi, service og arbejdsmiljø.

Programmet er besat med både medlemmer og myndigheder samt repræsentanter for borgere og udlejningsbureauer. Under hvert enkelt punkt er der indtænkt inddragelse af deltagere og mulighed for at stille spørgsmål og diskutere.

Tilmelding og pris

Medlemmer: 1.950 kr.  (ekskl. moms)
Ikke-medlemmer: 2.950 kr. (ekskl. moms)

Tilmelding er bindende fra d. 14. Januar 2022.

lina katan
Specialkonsulent, ph.d.