Skraldebil nedgravede beholdere

Temadag om nedgravede beholdere

Temadag
-

Brancheforeningen Cirkulær inviterer kommuner, selskaber, boligforeninger, rådgivere, udstyrsleverandører, arkitekter, byplanlæggere m.v. til temadag om nedgravede affaldsbeholdere.

Formålet med dagen er at give rum til videndeling mellem de involverede aktører og facilitere erfaringsudveksling på tværs af landet. Der vil være fokus både på nedgravede løsninger i det offentlige rum og hos boligforeninger.

Aalborg, Aarhus og Vejle kommune bidrager ligesom Vestforbrænding med deres erfaringer og PWS samt Joca har sammen med HEW meldt deres ankomst på leverandørsiden. Derudover har vi fået COWI i Norge til at fortælle om den nationale norm for nedgravede affaldsløsninger, som de er ved at afslutte for Avfall Norge her i foråret 2018. Den endeligt vedtagne norm kan findes her på Avfall Norges hjemmeside: https://www.avfallnorge.no/fagomraader-og-faggrupper/rapporter/bransjenorm-for-nedgravde-renovasjonsanlegg

Pris og tilmelding

• Pris for medlemmer: 1950 kr. ekskl. moms

• Pris for ikke-medlemmer: 2950 kr. ekskl. moms

Der er plads til 70 deltagere og pladserne gives efter først til mølle-princippet.

Tilmeldig skal ske senest d. 24. maj 2018.  Tilmeldinger er bindende fra den 30. april.