Affald 2024 - Brancheforeningen Cirkulærs konference og årsmøde

Konference
-

Brancheforeningen Cirkulærs konference og årsmøde: Affald 2024 – Cirkulær økonomi imellem vision og praksis

Affald 2024

Der er valg til EU-parlamentet i 2024, og derfor har vi inviteret EU-kandidater til en debat om cirkulær økonomi, affaldshåndtering, emballager, ecodesign og meget mere.

Derudover skal vi se på:

• om kunstig intelligens (AI) kan hjælpe os med at sortere affaldet bedre.
  • pyrolyse der kan hjælpe os med at omdanne organiske biprodukter til biokul og bioenergi.
  • hvordan vores adfærd kan være med til at affaldsforebygge og sikre bedre affaldsbehandling.
  • hvordan vi kan bruge skatter og afgifter til at komme i mål med den grønne omstilling.
  • hvad vi kan forvente os af konkurrenceudsættelsen af de danske affaldsenergianlæg.
  • ... samt flere faglige emner som producentansvar for emballager, selskabsgørelse af affaldsydelser og deponering.

Vi har mange spændende punkter på dagsorden, og vi glæder os til at byde jer velkommen.

Tilmeld dig arrangementet i tilmeldingsformularen.

Vi ser frem til et spændende årsmøde i Aarhus.

Overnatning - du skal selv booke

Når du tilmelder dig Affald 2024, er overnatning ikke inkluderet. Det skal du sørge for særskilt.

Vi har indgået aftaler med Scandic og Radisson om overnatning mellem den 22. maj og 23. maj 2024, som du kan benytte dig af.

Der er frister for, hvornår du senest skal booke værelse, hvis du vil være sikker på at kunne overnatte på et af de hoteller, vi har aftaler med.

• Der er ikke flere ledige værelser på Radisson af dem, vi har forhåndsreserveret, og vi henviser til overnatningsmulighederne på Scandic - eller at man kontakter Radisson direkte eller booker via Radissons hjemmeside.
  • For Scandic Aarhus og Scandic Mayor er fristen den 22. april 2024.

Læs mere om overnatningsmuligheder og booking

Tilmelding til Affald 2024

Tilmeldinger til konferencen og årsmødet er bindende efter fredag den 15. marts, og fristen for tilmelding er torsdag den 25. april.

Medlemmer (hele konferencen): 8.450 kr.
Medlemmer (kun den 22. maj): 4.950 kr.

Ikke-medlemmer (hele konferencen): 9.950 kr.
Ikke-medlemmer (kun den 22. maj): 5.950 kr.

Priserne er ekskl. moms og overnatning.

Parkering ved Radisson Blu

Der kan parkeres i P-kælderen under og på pladsen foran Radisson Blu. Bilens registreringsnummer bliver aflæst ved indkørsel. Du skal være opmærksom på ikke at starte egen parkeringsapp, da denne kun kan stoppes igen ved at køre ud fra parkeringspladsen igen.

Ved start af arrangementet vil du få udleveret en voucher med en kode der gælder i 14 timer. På Radissons tablets, som er i receptionsområdet, eller via QR-kode/mærkater hænger på væggen i lokalet, registreres bilens registreringsnummer, dit mobilnummer og voucherkoden. Det er vigtigt, at der indtastes mobilnummer, da man efterfølgende modtager en kvittering på sms, og det er denne, der er bevis på, at man kan parkere gratis.

Inden du forlader pladsen igen, skal du altså registrere nummerplade samt den kode, som er på voucheren

Har du booket overnatning på hotellet, er det muligt i stedet at købe en døgnvoucher i receptionen til rabatpris, her oplyser man blot, at man deltager på konferencen.

Tilmeldingsformular

Mad

Brancheforeningen Cirkulær prioriterer klimavenlig og bæredygtig forplejning. Vi tager som hovedregel udgangspunkt i den grønne del af kostpyramiden.

Maden serveret til arrangementet vil derfor være vegetarisk. Ønsker du fisk eller kød, skal vi bede dig vælge herunder.

Foretager du dig intet, vil din forplejning være vegetarisk.

Har du nogle allergier, skal du kontakte os direkte på mail eller telefon.

Hvad vil du deltage i?

Niels Remtoft