Brancheforeningen Cirkulær skal have ny direktør

Henrik Friis har fået job i Dansk Erhverv, og Brancheforeningen Cirkulær skal derfor på udkig efter en ny direktør. I første omgang konstitueres politisk chef Jens Bomann Christensen som direktør frem til efteråret.

Foreningens nuværende direktør Henrik Friis har fået job i Dansk Erhverv, og stopper i Brancheforeningen Cirkulær med udgangen af maj.

”Vi er kede af at miste Henrik, der har leveret en stor indsats i at varetage medlemmernes interesser overfor politikere og embedsværk i en tid med markante ændringer på affaldsområdet. Vi vil takke for samarbejdet og ønske ham alt det bedste fremover,” siger Arne Boelt, formand for Brancheforeningen Cirkulær.

Nuværende politiske chef Jens Bomann Christensen konstitueres som direktør fra 1. juni og frem til efteråret.

Arne Boelt
Formand, Brancheforeningen Cirkulær (for Nordværk)