Ny specialkonsulent til forbrændingsområdet

Danny Taal er ny specialkonsulent i Brancheforeningen Cirkulær på forbrændingsområdet - med særligt fokus på afgifter og CO2-regnskaber.

Brancheforeningen Cirkulær har ansat Danny Taal som specialkonsulent på forbrændingsområdet fra den 1. februar 2023.

Danny har beskæftiget sig med alle områder inden for affaldsforbrænding - lige fra affaldsenergiproduktion, slagger, restprodukter til fjernvarme og CO2-fangst.

Derudover har han beskæftiget sig med afgifter og CO2-kvoter på affaldsforbrændingsområdet samt varmeplaner og varmepriskalkulationer. Senest har Danny været business controller i den centrale økonomifunktion på Vestforbrænding.

Danny er uddannet cand. Merc. IMM (MSc in International Marketing and Management) fra Handelshøjskolen i København og University College Dublin, Irland.