Åbent for indstillinger til Verdensmålspris 2021

Igen i år uddeler Brancheforeningen Cirkulær Verdensmålsprisen. Prisen går til et initiativ, der indtænker verdensmålene i hverdagen og arbejder for at opfylde ét eller flere af disse.

Verdensmålsprisen i Dansk Affaldsforening

Brancheforeningen Cirkulærs Verdensmålspris uddeles hvert år på foreningens årsmøde. Prisen skal ikke kun synliggøre det enkelte tiltag, men også inspirere hele sektoren til at bruge verdensmålene aktivt i såvel strategi som og daglige drift. For det er først, når verdensmålene kommer ud at leve, at de får reel effekt. Foto: Brancheforeningen Cirkulær.

Brancheforeningen Cirkulær uddeler Verdensmålsprisen for tredje gang på Affald 2021 - foreningens årsmøde, der foregår 20. maj 2021.

For at komme i betragtning til prisen skal den indstillede, udover at opfylde en række kriterier, være medlem af Brancheforeningen Cirkulær.

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

Hent og udfyld indstillingsformularen, hvis du ønsker at indstille et medlem af Brancheforeningen Cirkulær til Verdensmålsprisen 2021.

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

Sidste år vandt Odense Renovation prisen med initiativet 'Cirkulær i Odense', som støtter og faciliterer udviklingen af lokale grønne og bæredygtige iværksættere. Læs mere om Cirkulær i Odense.

Niels Toftegaard
Kommunikationschef